2015. jan. 17.

Visszatérteeeeeeeem! - avagy Ammie B. újra a fedélzeten

Hey, Guys!

Szóóval. Kezdjük ott, hogy visszatértem újult erővel - bár nem ,,teljes munkaidőben", de ez csak egy hónapig marad így, míg a szóbeli le nem zajlik.
Pár hónapja kiléptem a blogból, ugyanis nem volt elég időm, és nekem az írásbeli milliószor fontosabb volt.  Ezért szerintem alig emlékszik rám valaki, ugyanis mikor elmentem, még fele annyian se voltatok, mint most. Nos, azoknak mondom, akik nem ismernek: a munkáimat megtekinthetitek a Fejlécek című menüpontban. Tőlem kérhettek kritikát - a kőkemény igazságot mondom el a blogról, csakis segítőkészen- , rendezett képeket, fejléceket és design. És persze bármilyen mást is: gifeket, pngket, stb. Nem harapok, rendeljetek bátran! 

Millió puszi, Ammie

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése