2014. júl. 27.

Bemutatkozás

Sziasztok!

Angel S. vagyok és létrehoztam ezt a design blogot. Hogy miért? Azért hogy segítsek nektek, és hogy megmutathassam a munkáimat. Apropó, akkor meg is mutatom:)
Fejléc munkáim: 



Vihető!




Tudom, nem olyan szépek a feliratok, de nyugi, ezt a problémát már megoldottam:)
De nem csak ezt vállalok, hanem design átalakítást, Kritika írást, Iphone üzenetek készítését, illetve Gif és Kép hozását. 
Most még egyedül szerkesztek de úgy gondoltam hogy 30 vagy ha nagyon jól megy a blog, akkor 50 feliratkozónál szerkesztőtársakat szerzek a blogba. Szerintem ez egy bemutatkozásnak jó volt, de nem baj ha nem:) Nyugodtan rendeljetek, várom, erre az e-mail címre: szintiaecsert@gmail.com
És rendelés előtt mindenképp nézzétek meg a "rendelés" oldalt!

xoxo Angel S.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése