2014. júl. 31.

Kritikák , és egy társszerkesztő!

Drága olvasók/feliratkozók/idetévedtek!

Nagyon örülök az 5 feliratkozónak, 8 kritikának és 1 fejléc rendelésnek! 
Igyekszem hamar megírni, illetve elkészíteni a rendeléseket. Most pedig 4 darab kritikával végeztem.
 Deee, szerintem észrevettétek hogy új szerkesztő érkezett! Ne értsetek félre, nem azt mondom hogy szerkesztőket veszünk fel;)! Ammi B.-t már az elejétől fogva fel szerettem volna venni, mert a fejléc munkái gyönyörűek! Mindenki meg is nézheti majd, mert Ammi érkezni fog a mai nap folyamán egy bemutatkozással!
Addig is a kritikák:

Secrets of Empire

Kinézet: Ahogy a blogra kattintottam, furcsa volt hogy nem fejléce van a blognak, hanem egy kép. De rájöttem hogy ehez a bloghoz nem illik egy textúrákkal teledobott csillogós fejléc. Mert a kevesebb néha több. Egyébként a fejléccel semmi bajom nincs, szép és egyszerű. A háttér illik hozzá, és minden modul a helyén van! Szép, a blog, jó nézni!
Prológus: Első fejezet van, de akkor nevezzük azt prológusnak...Tetszett a fejezet, talán kicsit sok benne a szóismétlés, és minden olyan hirtelen történik. Például bement a mosdóba, és az volt körülbelül 3 soros.
Tanács: Figyeljetek a szóismétlődésekre, valamint tömörebben fogalmazzatok!
További jó blogolást!:)


Kinézet: A fejléc tetszik. Bár nekem zavarja a szememet az a gif. Bella jó munkát végzett, de az a gif szerintem nem kéne oda. A fejléc gif nélkül szebb lenne. Mert ha sokáig nézed a fejlécet, akkor zavarni kezdi a szemedet. A felirat nagyon szép, és a színek is tetszenek. Minden passzol, a modulok is a helyén vannak! 
Prológus: Imádom a prológust úgy ahogy van. Mindent rendes én szépen leírsz benne, mintha csak egy rendes fogalmazású felnőtt könyvet olvasnék. Nagyon megszerettem a történetet, és azt hiszem egy új olvasód is lett a blogba;)
Tanács: Mindig írj ugyanilyen jól! És a következő fejlécen (szerintem) ne legyen gif:D
További jó blogolást!:)

Bittersweet [Louis Tomlinson Fanfiction]  

Kinézet: A fejléceddel nincs gond, és a lányt nem halányítottam volna el, és a háttérben is kiemeltem volna dolgokat. De ennek ellenére nem lett rossz. A háttér passzol, és a modulok is megvannak. A kinézet nagyon szép!
Prológus: Nem lett rossz, csak néhány hibát találtam. Sok a szó ismétlés. Már a 2. mondatban. És a 3. mondatot 3-szor kellett elolvasnom mert egyszerűen nem tudtam értelmezni. Most ebből a mondatból (1. olvasásra) ki mit ért: Annak ellenére, hogy az eddig leélt tizenhét életévem folyamán még esélyem sem volt igazán élni az életemet, én már rengeteg mindent átéltem. Az az átéltem dolog a végére az felesleges. Én csak ennyit írnék...
Tanács: Figyelj a szóismétlésekre, mert attól a mondatok értelmetlenek lehetnek!

Dirty Little Freaks /Harry Styles fanfiction magyar/ 

Kinézet: A fejléccel nincs különösebb problémám. Minden szép, a lány is nagyon tetszik a képen, és Harry is jól néz ki azokba a képekbe rendezve. A moduloknál a jelentkezéseket tehetted volna a feliratkozók alá, mert az olvasóknak az annyira nem fontos. Más problémát nem látok. 
Prológus:  A történet alapja nagyon jó. Nekem is elnyerte a tetszésemet, ügyesen írsz, csak így tovább:)
Tanács: Ne hagyd abba az írást!
További jó blogolást!:) 

xoxo Angel S.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése