2015. szept. 26.

Filmajánló - Ammie

Sziasztok!
Először is szeretnék mindenki nevében bocsánatot kérni, főleg a rendelőktől, de őszintén szólva mi sem gondoltuk volna, hogy ennyire nem lesz időnk semmire sem. Mos próbálom/próbáltam  két nap alatt elkészíteni az összeset, ami nem lesz kis munka és nem vagyok benne biztos, hogy sikerülni fog, de a remény hal meg utoljára. 
Mivel fogalmam sincs, hogy mi van Angellel és az előző bejegyzésemben említett cikket nélküle nem tudom közzé tenni, tovább viszont nem akartalak váratni titeket, na meg a bejegyzés is régen volt, úgyhogy most filmajánlót hoztam. Mivel az idő ilyen borús, lehangoló, ilyenkor én imádok filmet nézni, úgyhogy ezért gondoltam, hogy ezt hozok. Remélem mindenki talál a számára kedvére valót!


A gyilkos ház (16+)
 
 Tulajdonképpen ez a film nem hasonlítható össze  például az Annbelle-el, mármint horror szempontjából. Be kell hogy valljam, nem vagyok igazán oda a horrorokért, szóval ez a film kissé lightosabb mint a többi, de nem azt mondom, hogy néhány része nem ijesztő.

  
A jó hír, hogy youtubon fent van a teljes film: 



Anyabuli:

Oké, ez a film pont tökéletes, ha az ember kikapcsolódni szeretne. Vicces, nem vontatott és a története is remek. Három családról szól, legfőképpen annak a három édesanyjáról, akik egyszerűen csak egy estére el szeretnének menni bulizni, ám nem sikerül nekik...


Ahol a szív lakik


Ez egy borzasztóan aranyos film, én imádtam. Egy lányról szól, aki 9 hónapos terhes és a ha valaminek köze van az ötös számhoz,akkor ott valami szerencsétlenség fog történni. Így is lett. Mikor bement egy mosdóba, egy szupermarketben, majd egy papucsot vett és 5 dollárt kellett fizetnie, otthagyta a barátja pénz és segítség nélkül. A lány hetekig ( nem emlékszem már pontosan) lakott a szupermarketban, mert nem tudott hová menni. Persze ezen kívül még rengeteg dolog történik vele. Imádom a filmet, de tényleg

Normális trailert sajnos nemigen találtam.


A csajok bosszúja

Oké, gondolom ötszázmillió ajánlóban láthattátok, de nem érdekel, mert nekem ez a film örök kedvenc. Imádom, főleg Cameron miatt. Aki még nem látta, annak muszáj megnéznie!



Rossz tanár
Számomra ez a film megunhatatlan, nagyon szeretem. Tulajdonképpen én még egy olyan filmet sem láttam, ami rossz lett volna mikor Cameron Diaz a főszereplő benne. Az összes film közül ezt ajánlom a legjobban, bár 16+-os részek vannak benne néhol.



2 megjegyzés:

  1. Sziasztok!
    Tudom, hogy nem idevaló ez a kérdés, de annyira sok helyen keresgéltem, de nem nagyon találtam választ!
    Csak annyi lenne, hogy hogyan kell a blog bejegyzése alá olyan pipás dolgot rakni, tudjátok pl.: Tetszik, nem tetszik meg hasonlók. Ha van valamelyikötőknek idejük válaszolnátok? Annyira megköszönném. Nem nagyon vagyok jártas ezekben a dolgokban így kikívánkozott belőlem. Előre is hatalmas köszönet!
    Puszil Kira!

    VálaszTörlés
  2. Szia! Remélem nem baj ha tőlem jön a válasz :D Ha rámész az Elrendezés fülre ott lesz a bejegyzés is ( nagy négyzet jobb/bal alsó sarokban a bejegyzés link) arra rákattintasz ki ad egy ablakot. Ott a vélemény résznél be tudod állítani.

    Remélem sikerül. :)

    VálaszTörlés