2014. nov. 5.

Búcsú

Sziasztok!

Sokat gondolkoztam ezen, hogy képes vagyok-e ennyi terhet cipelni magamon. Meg kell mondanom őszintén, hogy nem. Ezért is döntöttem úgy, hogy most ezt a blogot itt hagyom. Majdnem a kezdetektől itt voltam, próbáltam segítségetekre lenni mindenben, amit csak megtehettem. De nekem elég volt. A kritikáimat már nem fogom megírni, úgyhogy vagy nem írja meg senki vagy valaki átveszi őket. A rendeléseimet még megcsinálom, de már SENKI se rendeljen, mert törölni fogom  a levelét. Sajnálom, de ez van. Nem tudom, hogy mi lesz a blogajánlókkal, valószínűleg még megírom őket, és majd átküldöm Angel-nek vagy ilyenek.
Nagyon élveztem ezt a pár hónapot. Az új szerkesztőket nem nagyon ismertem meg, de tudom, hogy nagyon ügyesek és kitartóbbak mint én valaha. Sok sikert kívánok nekik!
Hogy visszajövök-e még valaha ebbe a szerkesztőségbe? Őszintén? Nem tudom. Lehet.

Utoljára: Xx Ammie B.

U.I.: Akinek nagyon hiányoznék, az itt megtalál!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése