2014. okt. 30.

Bemutatkozás

B Missery
Ahoy!

   Szeretnék mindenkinek bemutatkozni, és megpróbálom rövidre fogni magam. B Missery lennék, aki imád sorozatokat nézni. Meg írni. Olvasni. Említettem már a kritika írást? Nem? Akkor bővebben.  Szeretem kifejezni magam szavakban, leírni,hogy miről mit gondolok.
Hogy mit ígérhetek nektek? Sok blog/könyv/film/akármi más kritikát esetleg estig tartó monológokat. S talán kicsit túl teng bennem néha az energia. Ezért elnézést.
SuperWhoLock elkötelezett rajongója vagyok. Egyszerű sci fi, One Direction,Supernatural és Doctor Who őrült. A brit sorozatok nekem a mindent jelentenek, rendszeresen nézem őket, így lehet számítani tőlem egy-két cikkre róluk.Amit tudni kell rólam,hogy iszonyú humorom van, legtöbbször favicceket mesélek és sokszor idegesítek a halálba másokat. Sokszor használok idegen szavakat,legtöbbször angolul káromkodok (örök hála Dean Winchester!), sokszor elhangzik a számból a : kecske,Jujci,Jajj,Goni, Allons-y!, Son of a bitch,Balls! című szófordulatok. A végére annyi,hogy megpróbálom a legjobbakat nyújtani nektek. Ez nem arról szól,hogy hébe-hóba koptassam nektek a billentyűzetet, hanem arról, hogy valami maradandót alkossak. Remélem sikerülni fog. :)

Sophia
Pálinkás Jó Estét az Emberiségnek!

   A monitor ezen oldalán Sophia pötyögi ezeket a szerencsétlen sorokat, mert bár imádok csacsogni, egy értelmes bemutatkozást nem mindig sikerül összehoznom. Végül is, próba-szerencse...
Külföldön születtem, és éltem 9 éves koromig, ezért kaptam egy jó adag béna akcentust a sorstól, sokszor félrebeszélek, valamikor pedig nem jut eszembe az adott szó, mindezt viszont az írással próbálom elkerülni, kinőni. Különös módon, mégis a képszerkesztői pozícióra jelentkeztem, és nos, ezért is vagyok itt... *???*
   Tőlem fejléc és (normál, nem kódos) design átalakítást tudtok rendelni, rendezett képeket, jobb napokon pedig egy elviselhető könyvborítót, mindezt három kecskéért cserébe
Agysejtcsökkentő cikkekkel is fogok jelentkezni, a bejegyzéseim remélhetőleg sokszínűek, és élvezhetőek lesznek, legalábbis én erre törekszek. 
Kedvenceim közé tartozik a Reign és a The Walking Dead c. sorozat, a Ha maradnék c. könyv, Ella Henderson, Ellie Goulding és Kelly Clarkson, mint énekesnő(k). 2 éve jéghokizok kisebb kihagyásokkal, nyár óta jógázok, és rendszeresen járok ilyen sárga mászófalas helyekre.
De gondolom nem sok mindenkit érdekel egy fél életrajznyi adat, szóval inkább mutatom minek köszönhetően vagyok itt;

 http://twofdprobablog.blogspot.hu/

További munkáim:







Rendezett képek:





Ha bárkinek megtetszettek a képek, nyugodtan keressetek fel, várom a leveleiteket, tartalmazzon az rendelést, vagy kérést :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése