2014. okt. 30.

Kész rendelések

Hey, guys.

Na, kész vagyok mindennel, szóval mostantól újra aktív vagyok. A kritikákkal próbálok sietni, szintén a blogajánlókkal is, de azokat egy bejegyzésbe fogom hozni, szóval ezért tart hosszabb ideig.
Tudom, hogy mostanában alig vagyok aktív de IGYEKSZEM. A rendelésről pedig annyit és szerintem Angel és az új szerkesztők nevében is bátran mondhatom, ( inkább a fejléc - és a designrendeléshez kapcsolódik) hogy megkérünk mindenkit, hogy legyen velünk őszinte. Példa: megcsináltam egy lánynak a fejlécét, plusz még hozzá a design-t. Ő azt mondja, hogy baromira tetszik, neki, meg hű meg wow meg stb. Erre mikor megnyitom a blogot, ki van törölve. Aha, vagyis akkor nem tudom hány órám kárba ment? Ilyenkor nem csak velem szúrsz ki, hanem azokkal is akik várnak a rendelésükre. Nyomatékosan megkérek mindenkit, hogy legyen velünk őszinte. Szar a fejléc? Lehet, de akkor közöld velünk. Nem kitörlöd a blogot, vagy egyszerűen mástól rendelsz. Tisztelet a kivételeknek.
 









Ehhez design is készült : link

link








ehhez is készült design: link


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése