2016. márc. 4.

Helyzetjelentés 2!

Hey!
Mikor kb. 3 hónappal ezelőtt kijelentettem hogy aktívkodni fogunk (legalábbis igyekszünk) akkor tényleg elhittem hogy ez így is lesz. Majd 1 hónappal később újra szünetre mentünk. Mivel itt volt a felvételi, és a szóbeliáradat ezért időnk sem volt írni még ha szerettünk volna sem (márpedig szerettünk volna). Nem is szeretném tovább ezzel húzni az időt a lényeg hogy most újra nekivágunk.
A blog tavaszias designt kapott ami szerintem eszméletlenre sikeredett hála Leonának<3. Egy új bloggerina is csatlakozott a kis társaságunkhoz, mégpedig Violet, akiről az ez alatti bejegyzésben tudtok olvasni. Érdemes rendelni tőle, gyönyörű munkái vannak*-*.
Mint látjátok beindult a "tojáskeresős program" is. Nagyon kis aranyos az egész, jelentkezzetek bátran. Na de akkor hogy velem mi van? Nos ebben a három hónapban egyáltalán nem néztem a blog felé. De még a gépemet se kapcsoltam be Hogy hiányzott-e? Nos nem tudom. Néha gondoltam rá, akkor persze hiányzott. Aztán végre bekapcsoltam a gépem és tegnap este készítettem is két darab fejlécet csak úgy, próbaként. Aztán rájöttem hogy elég sok dolgom lesz még, mivel kissé elavultak a cuccaim.
Fejlécrendelést vállalok!  Ugyanúgy mint Leona, és Violet. A limit oldalon meg is nézhetitek hogy ki mennyit. 
Egyenlőre ez az állás, rendeljetek bátran, és ha bármi kérdésetek van azt e-mailben illetve a közös ask.fm oldalunkon  feltehetitek!

És íme a két fejléc:


Várjuk az e-maileket^^ 
Angel/Nika 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése