2016. márc. 3.

Újranyitás!

Sziasztok, babócák!
Eljött a tavasz, a burjánzó fák, rügyek. És még vajon mi tért vissza? Az ABD csapat - újratöltve. Újult erővel lekódoltam cirka három óra alatt egy dizit, ami kicsit más, mint a megszokott tavaszi designok, viszont szerintem bohókás és húsvétias lett :) Szörnyen sajnáljuk a váratlanul beállt szünetet, de most már tényleg aktívak leszünk. Velem ugye elég érdekes dolog történt, ugyanis én vagyok már az első magyar lengyel designer (oké, ez most furán hangzott, de na), szóval rengeteg időt elvett az életemből. Én és az új tagunk lefelvételiztünk a gimnáziumba, a szóbelik is befejeződtek, szóval most mi hátradőlhetünk. Oldalt kint van egy fejléc sorsolós tojás, minden nap frissítjük, és nyerni lehet vele fejléceket, amennyiben megadjátok az e-mail címeteket, és egy nevet. Minden nap (vagyis a lehető legtöbb napon) lesz nyeremény, egészen húsvétig, amikor ki is hirdetjük a nyerteseket. Figyelem! Egy e-mail címmel maximum háromszor lehet jelentkezni, szóval ha többször teszitek meg, az újabb sorsolásokból már kihagyunk benneteket. Jó tojáskeresést!
-all the love: leona & the abd team

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése