2016. márc. 3.

Új tag a köbön!

Sziasztok! A tavasz és a szép új design beálltával (köszönet Leonának) egy új szerkesztő is megjelenik a színen:
A nevem Violet E. Hunter, 14 éves vagyok. A nevemet ismerhetitek a Skyscraper - és Dare to dream Blogdesignről, ahol fejléckészítő vagyok. Itt is ezt a pozíciót fogom betölteni, és remélem elnyerem majd a tetszéseteket!
Hogy mit kell tudni rólam?

  1. Leonával osztálytársak és legjobb barátnők vagyunk 8 éve
  2. Imádok olvasni, írni
  3. Szeretem a csokoládét (bocsi, de muszáj volt) 
  4. Mindig is szerettem volna az ABD tagja lenni, korábban már felvételiztem is ide, de akkor... hát, elküldtek, hogy még nem vagyok elég jó, így tovább fejlesztgettem magamat szépen csendben, és kb. 2 hete Leona szólt, hogy bevennének! Hát, nem totojáztam! :)
Munkáim:
(Ezeket nyugodtan lehet vinni, ha szeretnétek!)











Violet

2 megjegyzés:

  1. Szia! Gyönyörűek a fejlécek, nagyon ügyes vagy:))
    ha nem zavar, akkor elvinném a negyediket a blogomra:))
    további sikeres munkát,
    Aurora XXX

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Aurora!
      Nagyon szépen köszönöm! Igyekszem!
      Persze, nyugodtan vidd el, azért hoztam! :)

      Törlés