2015. aug. 22.

Blogajánlók + Interjú

Heyhó, angyalok!
Azt hiszem, tőlem még sosem láttatok blogajánlókat, de akkor most hoztam párat, amik a kedvenc blogjaim, és mindenképp olvassatok bele, biztosan nektek is megtetszik majd!;) Emellett betekintést nyerhettek az EWD blogba, Barry válaszaival!:)
+ A szerkesztőfelvétel még MINDIG tart, várjuk a lelkes jelentkezőket!

Blogajánlók




 "Mintha tegnap lett volna. Esküvő, beszéd, élet.
Most itt vagyok egy számomra idegen helyen,
ahol csupán természetfeletti emberek élnek.
Hogy félek - e? Nem, mert bízom bennük.
Hogy visszamennék - e? Nem, mert újat élek meg.
Hogy ember maradtam - e? Az is."

A történet nagyon eseménydús, az eleje még ugyan döcögős, de utána beindul, és nagyon izgalmas történet alakul belőle! Én már az első résztől megszerettem!
Ajánlom: Azoknak, akik szeretik az izgalmas, és kissé szerelmes történeteket!






 



  "Év, hónap, nap. Nyolc szám, és valaki meghal. Nyolc szám, és talán te leszel a következő. Nyolc szám, és soha nem is léteztél. Nyolc szám, és a sorsod örökre, visszavonhatatlanul megpecsételődött."
,,Ha kapnál egy borítékot, amiben a halálod dátuma van...kinyitnád?'' 



Cixy egyszerűen fantasztikus! De tényleg. Hihetetlen milyen történetet tudott kitalálni, én imádom! Már a facebookos csoportban is 90-100 ember be lájkolta a posztját a történettel kapcsolatban, és rengeteg komment is érkezett rá, hogy valóban érdemes létrehoznia a blogot. És meg is tette, még csak a 2. fejezetnél tart de már is 44 bloggerina feliratkozott.
A történet egy kalandos, de főleg izgalmas, amit megunni nem lehet. Sajnos most a blog szünetel, vagyis Cixy szeptembertől hozza csak a 3. részt, amit már nagyon várok!^^
Ajánlom: Azoknak, akik szeretik az izgalmakkal teli történeteket, esetleg egy kis thrillert.







" Egy tanyán sosem leányálom az élet.
Agatha Allen egy esküvőszervező 25 éves lány.
Zökkenőmentes munkáját a jóképű 32 éves Ivan zavarja meg.
Hol a probléma? A férfi vőlegény. "


Ezt a történetet is imádom! Bár Debora még az elején van, de én már most nagyon megimádtam a blogot! Ivan borzasztó helyes, és így még jobb a blogot olvasni!:D Humoros, izgalmas történetről van szó, fantasztikus!
Ajánlom: Azoknak akik szeretik a vígjátékot, az izgalmakat, és persze a romantikát.



  




"Brigitte és Charlotte, a frissen érettségizett két párizsi ikerlány, úgy dönt, hogy segítség nélkül vág neki a nagyvilágnak. De kihez is fordulhatnának? Az alkoholista anyjukhoz, akire sosem számíthattak, vagy az apjukhoz, aki gyerekkorukban sokszor szexuálisan zaklatta őket? Így nem meglepő, hogy a két lány csak egymásra számítva nőtt föl, ami befolyásolta a mostani életüket. Charlotte prostituáltként keres pénzt, Brigitte pedig szobalányként, aki sokszor mond igent néhány férfivendég ajánlatára, hogy plusz pénzt szerezhessen. Ám mi van akkor, ha az ember egyszerűen tényleg szerelmes lesz, még prostiként is? Charlotte most érzi úgy, hogy életében először végre szerelmes. De mi van akkor ha ez az érzés nem kölcsönös? Vagy ha a fiú csak kihasznált?"
 

Ezt a blogot is hihetetlenül szeretem, a lányok egy nagyon ötletes történetet hoztak össze, nekem eléggé elnyerte a tetszésemet. És még csak a 2. fejezetnél tartanak!
Tényleg megunhatatlan a történet, bárki szívesen bele olvashat, nem csöpög a szerelemtől, nincs tele kitalált hülyeségekkel, egyszerűen csak egy csodás történet. Szóval mindenkinek ajánlom!:)


 Interjúk

Barry C. - EWD


1. Miért fogtál bele a szerkesztésbe? Miért hoztad létre az oldalt?
Fordítva válaszolok, mert a második kérdésre rövid a válasz! Az EWD-t nem én hoztam létre, csupán tagja lettem az indítás után pár hónapra, így erre a kérdésre nem igazán tudok válaszolni.
A szerkesztésbe miért fogam bele? Hm. Sok design blogot néztem előtte és nagyon megtetszettek a szerkesztések. Egyszer csak beugrott, hogy " Hé, esetleg kipróbálhatnám, hogy milyen ".
Az első fejléceket - kínos vagy nem kínos - picmonkey-val készítettem, majd gimpel s később próbálkoztam PS-el. Néhányszor azon voltam, hogy "huh ez nem megy, senkinek nem tetszenek amiket szerkesztek", de nem adtam fel, hanem tovább szerkesztettem, néztem tutorialokat, ihletet merítettem másban és egyszer csak sikerült. Bekerültem EWD-re - miután bezártam az alig aktívkodó dizi blogom - és onnantól kezdve Naomi segítségével és más szerkesztőkével gyakoroltam, próbálgattam és most eljutottam odáig, hogy rendelnek tőlem, szeretnek engem, és a munkáimat is, és ez táplálja az energiát az iránt, hogy ne hagyjam abba:)


2. Mikor írtad az első bejegyzésed, milyen idős az oldal?
A blog Januárban lett egy éves:)
Huh, hát mikor is, most kutakodok egy kicsit mert nem igazán jegyeztem fel magamnak!
2014.04.11-e a varázslatos nap, amikor csatlakoztam az EWD-hez, és tettem ki az első bejegyzésemet!:D
Még mindig hihetetlen, hogy egy éve vagyok a blogon!:D


3. További szerkesztők bevonását tervezed?
Huh, én ilyenekbe nem nagyon szólok bele, mert Naomi a fő-fő, de ha az Ő nevébe is szólhatok - a vélemény valószínüleg ugyanaz -, nem tervezzük jelenleg más tagok felvételét:)


4. Naponta mennyi időt töltesz blogolással, szerkesztéssel?
Ez attól függ, mikor kerülök géphez. Ha este, akkor nagyvalószínüséggel nem csinálok semmi szerkesztést vagy írást, esetleg olvasok.
Ha egésznap itt ülök, akkor két órát szerkesztéssel és hármat írással:)


5. Milyen gyakran jelentetsz meg új posztot?
Ihlet függő. Ha van ötletem akkor naponta-kétnaponta posztolok, ha nincs akkor egy héten maximum kétszer:|


6. Kommenteket, milyen sűrűn kell moderálni, milyen gyakran vannak nem kívánatos hozásszólók?
Én ritkán figyelem a kommenteket. Mivel nem kapunk külön google fiókunkra értesítést ha jön, így nem tudunk róla.
Nem gyakran lépünk fel közösre, maximum hetente egyszer az emailjára.
Én a saját bejegyzéseim alatti megjegyzéseket olvasom el, és ha azt nézzük, akkor nem kell moderálnom.


7. Mennyi az oldal átlagos napi látogatottsága? Összes látogatók száma?
Napi látogatottság: jelenleg a mai 103 :)
Összes látogatók: 90.221


8. Van más blogod az EWD-n kívül?
Igen, aktívan van három történetes - az egyik még designra vár!:)


9. Új blogot indítanál mostanában?
Igen, mint feljebb említettem a legújabb történetemnek szeretnék oldalt nyitni - amit a BTH-ra írogatok:)


10. Szeretnél változást a blogon? (pl.: kinézet?)
Nem igazán, vagyis megvagyok elégedve a jelenlegivel, amit Naomi készített.
+ Annyit elárulok, hogy most épp dolgozunk a szeptemberin:D


+1 Üzennél valamit az olvasóknak?:)
Sose adjátok fel azt, amit elkezdtek. Ne bátortalanítson el Titeket a negatív megjegyzések, a kritikát. Sose másnak írj, hanem magadnak, mert
a legfontosabb az írásban, hogy: Magadnak megfelelj!:) x


További szép napot,
Angel

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése