2015. febr. 19.

100 feliratkozó alkalmából...-Ammie

Drága Olvasók!
Hihetetlen számunkra, hogy elértük a 100 feliratkozót! Nagyon-nagyon-nagyon szépen köszönjük, Imádunk titeket! <33 
Most pedig egy design bejegyzéssel meg egyebekkel készültem. A másik dolog pedig, hogy két hét múlva hétfőn újra aktív leszek!

Textúrák












Gifek





















Filmajánló

A beavatott

Miért ajánlom?
Egy akciódús, élvezetes film. Tipikusan azok közé tartozik, amit nagyjából végigizgulsz. Először én a filmet láttam - így maradt pár kérdésem néhány dologgal kapcsolatban -, majd a könyveket is elolvastam. Sokszor mondják, hogy a film az közel sem olyan jó mint a könyv. Nos, ebben az esetben is mondhatnám, de nem fogom. Igaz, hogy kivágtak néhány jelenetet, de a film akkor is káprázatos volt. A színészek remek alakítást nyújtottak, tényleg egyszerűen fantasztikus egy film.

Hamarosan...

A beavatott folytatása...Régen olvastam, így nem mindenre emlékszem, de az biztos, hogy március 19-én valamelyik moziban ott fogok ülni, és izgatottan rágom a körmeimet.:DDD


Zeneajánló
Nos, igazából csak hozok néhány számot, amit személy szerint én imádok. Remélem, valamelyik azért tetszeni fog!:)
 













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése