2015. febr. 14.

Ajánló, Kritika + Miért csináljátok ezt velem? - Ammie B.

Hey, babes!
Először is mindenkinek kellemes szombati délelőttöt kívánok. -> ez volt a szebbik része
Most jöjjön a rosszabbik része:
Kiírtam sok-sok-sok helyre, hogy INAKTÍV vagyok. Ennek ellenére kapásból öt rendelést kaptam. Ez nagyon jó meg minden, de miért nem veszitek a fáradtságot, és legalább a LIMIT-et néznétek meg? Ki van mindenhol írva. Már lassan kezdem megunni, hogy folyton vissza kell utasítanom embereket. Persze, ha nem szólok nekik, hogy nem vállalok, sajnálom, akkor rögtön én vagyok a hunyó, hogy miért nem szóltam nekik, ők vártak a fejléceikre stb.
A másik dolog: nemsokára újra aktív leszek mindenben. Viszont leszögeznék egyvalamit: NEM VÁLLALOK KÓDOLT DESIGNT MÁR! Elég volt, meguntam. Vannak egyesek, akik a türelmemmel és az időmmel szórakoznak. (Nagyon sok szép designt lehet elkészíteni, pl: SHINE-os kódokkal amúgy. nem értem, hogy az miért nem elég. példa: http://menace-ashley.blogspot.hu/.)
  Elkészítem a fejlécet, megcsinálom a kódolt designt, ők meg fogják, és pár nap múlva  újra rendelnek. Aki ezt megteheti, az egyedül én vagyok. Igen. Sokszor csinálok magamnak fejléceket. Sok munkám kukába is megy, de ezt leszarom, mert MAGAMNAK csinálom.
FIGYELEM! AKINEK NEM INGE, NE VEGYE MAGÁRA!


Ajánló: 

A blog rendkívül jó kinézettel rendelkezik, amihez egy nagyszerű ötlet társul. Mindenképpen ajánlom azoknak akik szeretik a focit, a szerelmet,  a váratlan fordulatokat és a különböző, érdekes történeteket!

Kis ízelítő: 
Egymást követő, kiszámíthatatlan véletlenek alakíthatják életünket, persze csak akkor, ha nem bírunk a problémák háborgó viharaival. Andre Schürrle, a híres német futballista a véletlen folytán belebotlik, a tőle több száz kilométerre élő Emelie-be, akit nem lep meg a híresség közeledése. A férfi rajongása eleinte viszonzatlan, azonban a dolgok hirtelen megváltoznak...
Arthur a tékozló orvostanhallgató, eddig élte gondtalan életét, de meggyőződései egy pillanat alatt szerte foszlanak, ahogy egy egyszerű lány a karjaiba zárja. A dolgok azonban nem mehetnek zökkenőmentesen, hiszen egy régi ismerős a porba taszítja az egyetemista megmaradt hitét is.
Emellett Lina, a kényes, de népszerű újságíró keresi a boldog élet titkát, amikor az állása veszélybe kerül. Az utolsó megpróbáltatásának helyszíne az EB, ahol kétségbe esetten próbálja összeszedni minden leleményességét, hogy visszaszerezze régi pozícióját, amiért bármeddig képes lenne elmenni.
Ők mindannyian keresnek valamit, de vajon megtalálják? Tiszteletre méltó felemelkedések és porba sikló bukások fonják körbe az "Interessiert" világát, ami folyamatosan új szereplőkkel, és fejezetekkel bővül. 
 
 Kritika:
***
Kinézet:
  • fejléc: Nagyon egyszerű. Önmagában szép is lenne, de a blog háttere elcsúnyítja. Egy sima képen egy hatalmas, narancssárga  felirat. Tudom, hogy ez nem egy történetes blog, de attól még nézhet ki ugyanolyan igényesen.10/ 4
  • Design:  Nem igazán nyerte el a tetszésemet. A háttér nem valami szép, főleg, hogy egybeolvad a blog oldalával. Szerintem a háttérnek inkább valami fehéres, narancssárgásnak kéne lennie, hiszen ezek a színek megtalálhatóak a fejlécen. A modulok jók, viszont egy chat nagyon hiányzik.10/2
Tartalom: Mivel ez nem egy történetes blog, így nem nagyon tudok mit írni róla. Tetszik, hogy cikkeket írsz, ajánlókat hozol, kikéred az olvasóidnak a véleményét. 10/10*
"Az életünk egy film. Készítsünk hát olyan filmet, amit mosolyogva tudunk visszanézni."
Ez a mondat annyira megtetszett nekem, gratulálok hozzá!
 
Helyesírás:   Alig van néhány elgépelési hiba, helyesírásit pedig nem is találtam. 5/5
Egyediség: A blogod tartalma nagyon tetszik. Csak így tovább! 5/5

Összpontszám: 40/ 26

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése