2015. febr. 9.

YouTube videósok Top 5

Helló!
Itt is lennék egy cikkel ill. inkább ajánlóval, méghozzá a kedvenc youtubereim hoztam el nektek! (Csak magyarok!!)

Top 5:

5. Maris
Muffin
Maris egy igazi belevalólány, imádom a videóit, és kit érdekel, hogy nem a fiúkat szereti, ő az egyik legkedvesebb és legviccesebb vlogger.
Describe yourself:
"Nagyon sokan kérdezik, hogy hány éves vagyok, szóval azzal kezdem most, hogy 20 éves vagyok. 2011-ben kezdtem Sony Vegas tutorialokat készíteni, viszont most már többféle tutorialt csinálok, illetve vlogokat, és egyéb dolgokat veszek fel a fejemmel :D Ha megnézed a lejátszási listákat, fogsz találni főzős videókat, komoly beszélgetős videókat, tutorialokat, vlog részeket, vicces videókat, stb. Remélem, hogy tetszenek a videóim, köszönöm szépen, hogy benéztél :) "

4. FollowAnna
Puszedli
Ő volt az első ember akit nézni kezdtem és bevallom nagyon sokáig Anna volt a kedvencem, na de aztán jöttek még...jobbak? Azért azt nem mondanám, de Anna örök és mindig mosolygok ha új videót rak fel.
Describe yourself:
"Szia, Anna vagyok. A csatornámon sok témában találhatsz videókat, legyen az vicces, érdekes, különleges. Megnevettetlek, válaszolok a kérdéseidre, de legfőképpen mosolyt csalok az arcodra! •◡•"

3. James_Mc
Dinnyesztikusok
Jámes volt az első Minecraftos egyben fiú videósom akinek tetszettek a videói. Kicsit feszes de nagyon vicces és valljuk be helyes is, ó és ne felejtsük el a dinnye mindig jól jön!
Describe yourself:
"Hát sziasztok! Seprődi Norbi vagyok, avagy ismertebb néven James. Ez lenne az én Youtube csatornám. Nagyrészt Minecraft-ról szóló videókat készítek, de előfordul néhány kivétel is. (lásd: Gameplay, Vlog) Minél több egyediséggel, változatossággal be szeretném bizonyítani, hogy egy szinte csak Minecraft-tal foglalkozó csatorna is lehet érdekes, és érhet el nagy sikereket.

Kérem feliratkozásával és Like-jai számával támogassa a Dinnye-alapítványt! Köszönöm! :)"






2. The VR
Akik szeretnek nevetni azoknak kötelező!

Őszintén kérdezem, ki ne szeretné őt/őket? Én még csak néhány napja "ismerem" a csatornát, de imádom! Olyan rémisztő játékokat próbálnak ki, hogy hú...
Describe yourself:
"TheVR | Magyarország első, és egyetlen virtuális valósággal, VR Gaminggel foglalkozó oldala egy kis indie Let's Play-jel fűszerezve."












1. Hollywood hírügynökség
Turbék
Na de azért mindenkinek van egy nagy kedvence, nekem Gergő abszolút példakép, vicces, karizmatikus, komolytalan és legfőképpen irtó cuki :3
Describe yourself:
"Egy hétrekész VideoBlog az álomgyár legújabb szörnyszülötteiről. Új rész minden szombaton!





-"









+1 Akit nem hagyunk ki, GoodLike
Fántástisch
Goodlike-ot azért rakom még bele, mert az egyik olyan kedvencem aki habár azon a bizonyos Top 5-be nincs benne mindenféleképpen különleges és humoros srác!
Describe yourself:
"Sziasztok!

GoodLike vagyok,amatőr videós, nem szeretnék mást,csak megnevettetni:) Ha gondolod,iratkozz fel!:)"










Nektek ki a kedvencetek? Mit gondoltok az úgynevezett Youtuberekről?

BooMc

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Én ezek közül csak FollowAnnát és a The VR-t bírom. Igazából az én kedvencem Nasz Dani. Ha őket, akiket felsoroltál imádsz, Nasz Dani-ról le sem tudsz majd kattanni. ;) Nagyon ajánlom! :DDD

    VálaszTörlés