2015. febr. 9.

Kritika - Tolvaj Macska avagy hogyan a JÓ BÜDÖS ÉLETBE tűnhettem el ássatok el kritika

Hát sziasztok!
Mielőtt valaki baltával támadna rám, sajnos engem is utolért az iskola és a felvételi para. De! Itt vagyok szóval tessék megszeretgetni és nem lefejezni ... Jöjjön a macska kilenc élete vagyis a Tolvaj Macska!


Ez a kritika nem bántásból íródott!

(A kritika csak az első pár fejezetről szól!)

Történet - Tartalom: 
Hű nekem nagyon tetszik, Yesaya neked olvastam egy régebbi blogod is. A prológusnál kicsit azt éreztem,hogy rövid és tömör, nem igazán fejtetted ki a dolgokat, ami nagy hiba. Túl rövid lett még egy prológushoz képest is. Kicsit hiányoltam , hogy többet megtudjunk a főszereplőről, például mi a neve vagy hány éves, ez mind alap még ha unalmas is. Az első fejezetben megtudhatunk dolgokat a főszereplőről -  és habár hasra estem az "ancúgomat" nevezetű szótól -, meglepően tetszett. Damianának van egy erős jelleme, mégis mennyire törékeny, briliáns! Különös hangulata van az irományaidnak és valljuk be, kész írónő lettél :) 

Ezerszer mondtam,hogy 10-et soha nem fogok adni, de 9-cet mindenképpen megér! Imádom!

10/9

Írásmód:
Oh my gosh! Eddig a tied az egyik legjobb! De azért, na nem dicsérünk senkit sem agyon;

- Azt hittem, hogy az épületben tilos a sapka viselete. – mosolyog rám gonoszul.

- Azt hittem, hogy az épületben tilos a sapka viselete – mosolyog rám gonoszul.

Fenk Jú, még helyesírási hibát sem igen vettem észre.

10/9

Kinézet:
Na ez az egyetlen ami miatt haragszom. Whát dá hell? A fejléc és a főszereplő nem egyezi, homályos a kép és a bejegyzés típusa is összedobott, nem. Nem tudok normálisan olvasni, van olyan szó amit nem tudtam kiolvasni. Egyszerűen csak nem fér a fejembe, hogy lehet ilyen gyatra munkát csinálni, cseréld le kérlek! 

Pedig már azt hittem mindegyikre megkapod a 9-cet, de bocsi erre, hogy tudnám?

10/6

30/24

Megjegyzés: - 

További jó blogolást! Boo Mc

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Bocsi, hogy ilyen későn reagálok! :(
    Köszönöm szépen az időt, amit rászántál az olvasásra, és a kritika megírására! :) És köszönöm azt is (látod, azok a szóismétlések :D), hogy nem hagyod, hogy elbízzam magam :DD
    Puszi
    Yesaya

    VálaszTörlés