2014. nov. 6.

Kritika / Hanna Malfoy története

Bumm! És itt is vagyok! :)


Ez a kritika nem bántásból íródott!
(A kritika csak az első pár fejezetről szól!)
Katt!

Történet - Tartalom:
    Hellóka! Előre leszögezném, köszönöm! Végre valaki bekezdést kezd! Thank you! Nagyon jól tudod kifejteni a dolgokat, például a leírásaid kivételesek. Néhol furcsa szavakat használsz, amit a mostanság nem sokan használnak. Kicsit egyszerűsíts! Igen, E/3-ban írsz amiért hatalmas tisztelet, bár engem kicsit bánt,hogy ilyen közvetlen vagy az olvasóval. De hé! Kevesen teszik ezt és roppant érdekes ahogy játszol a szavakkal. Bevallom életemben egy HP fanficet nem olvastam, annyira nem vagyok oda érte, de ezt különösképp szerettem. Ötletes,hogy új dolgokat hoztál be a történetbe, nem a megszokott szereplőket. Bár a történetben egyetlen dolog szúrt szemet. Méghozzá,hogy gyorsan elintéztél 3 évet. What?! Valami kis összefoglalás vagy valami? Oké oda firkantottad,hogy milyen nagy barátok lettek...és? Nem történt semmi más? 3 év alatt? Na ne. Azonnal ugrunk és az árvaházba csöppenünk. Ott kap egy levelet, ami egyébként már előre sejtettem,hogy mi...de se baj, végülis maradjunk a megszokott rendnél. 

Összességében rendben van, bár van mit csiszolgatni, menni fog ez.
10/7

Írásmód:
Túl nagy a betűtípus, ami baj, mert engem például bánt. Nekem túl furcsa és egyszerűen nem megy emiatt az olvasása.Továbbá amikor új bekezdést írsz, nyomj előtte egy entert ,így egybe folyik. A helyesírásod borzalmas. Kihagysz betűket,beraksz betűket, rossz vessző használat és még sorolhatnám. Tessék ellenőrizni, mielőtt bármit is kiadsz a kezedből! A külalak a megfelelő betűtípuson rendben lesz, viszont a párbeszédjeid valahogy nem állnak össze, mutatom a rosszat és a helyest:

- Szia! Tiéd ez a varangy?- nyitott be a vörös hajú kislányhoz, aki egyedül üldögélt.
- Nem. Csak beugrált hozzám- mosolygott  

Szia! Tiéd ez a varangy? – Nyitott be a vörös hajú  kislányhoz, aki egyedül üldögélt.
Nem. Csaj beugrált hozzám – mosolygott.

Ugyancsak megvagyok elégedve, bár sok javítani valód van a helyesírásodon.
10/6

Kinézet: 
Tetszik. Határozottan kellemes. Viszont halvány. Szerintem a fejléc két oldalának bele kéne olvadnia a háttérbe. Nekem legalábbis jobban tetszene. A modulokkal nincs bajom, szépek, egyszerűek, ott vannak. Viszont a Bevezető és a részek színeit egyeztessed, mert más színűek!

Egyszerű de nagyszerű! Viszont amiket halkan megjegyeztem megvalósíthatod! 
10/8

30/21

Megjegyzés: -

További jó blogolást!
B Missery

2 megjegyzés:

  1. Szió:) nagyon köszönöm az építő kritikád, és megpróbálom megfogadni a tanácsaidat:)
    Egy két gondolatot hozzáfűznék, amiket a történetről írtál ^^ :
    - Hanna és Draco "három évéről" a történet folyamán fognak kikerülni a részletek
    - Nem lehet sejteni ki írja a leveleket mert az a szereplő még képben sincsen:$
    Nagyon köszönöm a pozitívumokat is ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Örülök,hogy megpróbálod megfogadni, abszolút rendben van ha a történetben derülnek ki részletek. :)
      Nem is arra értettem, hogy ki írja őket drága ;)
      x

      Törlés