2015. jún. 6.

Design bejegyzés

Sziasztok!

Mint ahogy ígértem, még jelentkezek a mai napon, hogy ne az legyen, hogy eltűntem, majd se szó, se beszéd, lelépek. Ilyen nem lesz, szóval a "jóakarók" ne  örüljenek.:)
Hoztam elvihető fejléceket, ami úgy működik, hogy írtok nekem: milyen cím legyen rajta na meg a blog ahová kiteszitek! Csak olyan blog tulajdonosának adom oda, akinek legalább van egy-két bejegyzése, mert szerintem semmi értelme, hogy én dolgozom ezekkel plusz valakinek szüksége van rá, Te meg elkéred de a bloghoz hozzá sem nyúlsz. Minden fejlécnek egyetlenegy tulajdonosa lehet, mert szerintem az egyáltalán nem jó, hogy a Te saját fejléced ott virít még más oldalakon is.
Ezenkívül hoztam még  inspiráló képeket, karaktereket.
Legyen szép napotok!
Ammie

 VIHETŐ


 VIHETŐ

VIHETŐ

VIHETŐ


Inspiráló képek


















Karakterek

Maddi Bragg
Gloria Zona
Nastya Kusakina

Kalyn Nicholson
Kacey Laine

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése