2015. jún. 7.

Kritika - Ammie

Sziasztok!
Szóval ma egy kritikával érkeztem - csakhogy lássátok mennyire igyekszem.
A másik dolog, hogy a fejlécnél (CSAK a fejlécnél!) megint aktív lettem, szóval most már nyugodtan írhattok nekem ezzel kapcsolatban. Mivel dizit nem vállalok, ezért 5-en tudnak rendelni a három helyett.

***
Kinézet

Fejléc:
Angel munkája. Nagyon szeretem Angel munkáit, általában őt kérem meg, hogy készítsen az egyik blogomra fejlécet, de meg kell hogy mondjam: ennél a fejléce készítésénél nem volt formában. Sokkal szebbet tud csinálni ( csak nézzünk rá a mostani designra!) . A történethez passzol, de a hátsó leányzó nagyon halvány és teljesen el van mosva.  A felirat pedig túl kicsi - legalábbis nekem. Összességében szép, de be kell vallanom, ez nem Angel legjobb munkája. 10/7

Design: Semmi problémám sincs vele. Nagyon letisztult és pont tökéletes. 10/10

Történet:  Tyűha, adtál nekem melót rendesen. Ahhoz képest, hogy alig van fent rész, elég lassan haladtam vele. A részeid tartalmasak és hosszúak, külön dicséret hozzá, látszik, hogy rendesen foglalkozol velük. Az oldalsávban a szöveg felkelti az emberek figyelmét, bevallom ilyen egyedi történettel ritkán találkozik az ember. Az írásod nagyon sokat fejlődött az első fejezet óta. Nehéz dolog E/3-ban írni, tapasztalatból tudom. Viszont neked sikerült. Az érzések remekül átjönnek, nagyon tetszik ahogy leírsz mindent és próbálsz engem, olvasót segíteni, hogy még jobban bele tudjam élni magamat. Néha kicsit vontatott a cselekmény, de végre kezdenek beindulni az események. Csak így tovább! 10/9

Helyesírás:  Nem nagyon találtam hibát, csak néhány aprócska hiba, ami csak elgépelés lehet. 5/5

Egyediség: Ilyen történettel még nem találkoztam, csak gratulálni tudok hozzá! 5/5

40/ 36
Gratulálok! A pontszámod elegendő, így hamarosan írom az ajánlódat!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése