2015. jún. 20.

!Újra aktív!

Kedves olvasók!
Jelentem, újra AKTÍV vagyok, fejléc/design sőőőt könyvborító terén. Viszont! Az összes eddigi levél törölve lett, mert a rendelés menete módosult, illetve  a rendelések az INAKTÍV utána érkeztek. Ezért aki tőlem rendelne, az írja meg a levelet még egyszer!
A fejléc és a design munkáimat már láttátok, no de a könyvborítót nem. Ezért ma reggel összedobtam életem első 3 könyvborítóját. Nem is tudom hogy milyen lett, még teljesen az elején vagyok ennek, de úgy ítéltem meg hogy a teljes könyvborítót sokkal nehezebb volt elkészíteni mint egy fejlécet. Kissé érdekes:c
Tehát ha megtetszettek a könyvborítók, akkor nyugodtan rendeljetek! De előbb mindenképp nézzétek meg a rendelés menetét!
A - (kissé) - elhanyagolt askomat is helyreállítottam, tegnap már érkeztek kérdések felém, amire lelkesen válaszoltam, s ma is így teszek. Tehát nyugodtan kérdezzetek:)




Ammie könyvborítók:

Ammie-től is tudtok könyvborítókat rendelni az e-mail címén.

 

 

xx Angel S.


2 megjegyzés:

  1. Szia Angel!
    Csak kérdezni szeretnék valamit. A blogolásban még nagyon kezdő vagyok:D
    Na igen csal azt hogy a design renedelésnél azt írtátok hogy küldjünk meghívót. De milyet? Rendszergazdásat vagy sima szerkesztőset vagy olvasóat. Jó lehet röhögni:D
    Értelmetlen de csak Ennyi lenne. Köszönöm előre is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      (Ne haragudj, most én válaszolok Angel helyett)
      Rendszergazdásat kell küldened, hogy mindenen tudjunk változtatni, ha szükséges, mert például ha sima szerkesztő vagy, akkor csak a beállításokat meg bejegyzéseket tudod szerkeszteni. Remélem érthető voltam
      Xx, Am

      Törlés