2015. jún. 20.

Kritikák - Ammie


 Sziasztok!
Meghoztam a következő kritikákat. Magamhoz képest elég gyorsan haladok velük.
A másik dolog, hogy miért nem vagytok képesek megnézni a limitet?:) ( tisztelet a kivételeknek!! ) Folyamatosan utasítunk vissza embereket, ráadásul nekünk kell szaladgálni utánuk, hogy szóljunk, nem tudjuk elvállalni! Könyörgök, nézzétek meg, maximum 5 másodpercről van szó!
Xx, Am



***

Kinézet:

Fejléc: Hű, nagyon tetszik.  Fogalmam sincs, hogy saját munka-e vagy sem, de tényleg tetszik. A képek remekül vannak összemosva, semmi hibát nem találok rajta, a címet kivéve. Szerintem a betűtípusa rendkívül csúnya - legalábbis nekem. Jó, persze, nem mondom, hogy ez akkora tragédia lenne, de mikor ránéztem először a fejlécre, ez szemet szúrt. 10/8
Design: Egyszerűen imádom a designt, nagyon mutatós. Remek munkát végeztél, nem találok benne hibát! 10/10

Történet: Mikor elolvastam a fülszöveget, rájöttem, hogy én mostanában annyira szerencsés vagyok, mert csak ilyen jó történeteket olvasok. Nagyon felcsigáztál, és tényleg nagyon kíváncsi lettem a történtedre.
A prológus után elakadt a szavam. Imádtam, érted? Én nagyon kevés történetre mondom azt, hogy tökéletes, de a tiéd az tényleg az.  Könyörgök, hogy folytasd, mert eszméletlenül jó, ahogy a szavakkal bánsz. Ne haragudj, de egyszerűen nem tudok többet írni róla, mert már mindent elmondtam. Nem tudok róla rosszat mondani, mert tényleg eszméletlenül tetszik. 10/10*

Helyesírás: Nagyon apró hibáid vannak, inkább elírások, például - ha jól emlékszem - az első fejezetben kihagytál valahonnan egy d betűt, szóval apró elírások vannak, de egyébként semmi komoly. 5/4

Egyediség:   A történeted nagyon egyedi, ilyen bloggal sem találkoztam még! 5/5

Összesen: 40/37
Gratulálok! A pontszámod elegendő, így hamarosan írom az ajánlódat!
( Komolyan mondom,  ennyi blogot olvasni az utóbbi időben, ami elér minimum 35 pontot, rekord)


***
Kinézet:

Fejléc: Jé, mintha életem első fejlécét látnám! Egy sima textúra, egy pizappal bevágott szereplő és ugyancsak pizappal ráírt felirat. Na jó, viccen kívül, nem tetszik a fejléc. Kaya eleve nagyon csúnyán van kivágva, ami főleg a hajánál vehető észre. Nem azt mondom, hogy én is tökéletesen szoktam kivágni a szereplőket, mert én is szoktam hibázni, de ez tényleg nagyon elrontja az összképet. A feliratnál jót nevettem. Hát igen, a jó öreg pizap nem ismeri az ékezetes betűket, mivel egy online, angol szerkesztő. Így hát te megoldottad másképp: vesszőt használtál ékezetnek - legalábbis én így látom. Javíts ki, ha tévedek.  10/4

Design:  Fú, de gyűlölöm, ezt a sablont. Ezzel a lekerekített szélű oldallal engem a sírba lehet vinni.  A designban egyedül a háttér színe a jó, mert az legalább passzol a fejléchez, valamint az oldalak és a linkek színe. Látom, nem nagyon értesz még a html-hez (ami egyáltalán nem baj). Ezt onnan következtettem le, hogy az oldalak a sima, alap beállítottak, amiket szintén nem szeretek, mert nagyon lerontják az összképet.
Az elrendezésem sem tökéletes. Én valahogy így csinálnám: történet ->oldalak ( bár ez a kettő felcserélhető) -> feliratkozók ( idáig talán nálad még rendben is van) - > a naplóról ( ehhez majd lesz egy-két szavam) -> csevegő -> blogarchívum -> magamról.
Na szóval, térjünk is rá  az úgynevezett  "A naplóról" című modulra. A gmail címedig minden rendben van. Utána kissé érdekesen néz ki. Nem is értem, hogy ez hogy lett összehozva, mert alapból ilyet a blogger nem is csinál - legalábbis nálam még sohasem fordult elő, pedig egy ideje már szerkesztek.  Rendben van a részek érkezése feliratig, de utána az egész szöveg kiment a lapon kívülre.  De nem is értem... Téged nem zavar, hogy a modulnak a fele szövege a lapon kívülre esik? 10/4

Történet:
A fülszöveged figyelemfelkeltő - na végre már! A prológus - amit te előhangnak nevezel - egész jó. Van benne néhány elírás, mint például: " különféle előlényeknek ad menedéket." De ettől függetlenül kezdett érdekelni a történeted.
 A fejezeteid eléggé rövidek, és némelyik kissé unalmas, de ettől függetlenül jó. Az írásod élvezhető, tényleg kezdesz meggyőzni a kinézeted után. Csak kicsit több tájleírás, szereplőleírást szeretnék olvasni így, hogy a szereplőkről nincs kép, ami egyébként remek ötlet, csak akkor több személyleírás kell róluk, hogy el tudjam képzelni őket. 10/7

Helyesírás:
A helyesírásod jó, már említettem, hogy elírásaid vannak, de egyébként semmi komoly. 5/4

Egyediség:
Az elején kissé féltem, hogy " na ez megint egy olyan történet, ahol az apa veri, a lány meg vágdossa magát", de szerencsére te belevittél egy csavart, így nem sablonos. 5/4

Összesen: 40/23
Sok sikert a továbbiakban!


1 megjegyzés:

  1. Kicsit késve igaz (gép hiány miatt), de nagyon köszönöm!
    Nem hittem, hogy ennyire tetszeni fog, nagyon sok ötletem van még, úgyhogy ezer százalék, hogy folytatom. A helyesírás pedig egy elég vicces dolog, hiszen új a gépem (vagyis régi, de nekem új), amin nincsen word, és eddig azzal írtam, ami automatikusan kijavította a hibákat, de most, hogy nincs a megszokás miatt elég nehéz odafigyelni:D
    Még egyszer nagyon köszönöm a kritikát!:)
    Zsófi

    VálaszTörlés