2015. jún. 7.

Megújúlva + Csatorna

Sziasztok drága olvasók!
1 hónap kimaradásunk volt, de mivel most itt a nyár (véégre:3) ezért több időt tudunk szentelni a blogra. Igyekszünk egy héten minimum 2-3 bejegyzéssel érkezni. A blogra pedig (mint láthatjátok) felkerült a "nyári design". Amit nem igazán mondanék annak, inkább frissítettem egy kicsit az oldalt, s elkezdtem tevékenykedni is.
A csatornámra (amiről már hallhattatok) felkerült két új videó. A vonal stílusos fejléceket készítem el, amit rendelni is lehet(ett). No igen, most inaktívvá tettem magam, mert inkább a videókkal, s az elvihető fejlécekkel szeretnél foglalkozni, és nem szeretném hogy addig tűkön ülve várjátok a rendeléseket. Tehát most pár hétig inaktív leszek. Viszont elvihető fejlécek még mindig vannak, és bővítettem a listát, nézzetek be:)

Visszatérve a témához, folyton fogom frissíteni a csatornát, amire különböző fejléc tutorialok (sablon fejléc, normál fejléc, vonal stílusos) kerülnek majd fel, de emellett kódolást is látni fogtok, és egy páran már írtátok hogy legyen összemosásos videó, így olyan is lesz. Ezekben természetesen beszélni fogok, hogy érthető legyen. (cuki hangom lesz hihi:3)

Ide, megjegyzésbe pedig nyugodtan írjátok meg, hogyha szeretnétek látni videókat, akkor azok milyenek legyenek (összemosás, kivágás stb.)

xx Angel S.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése