2015. jún. 17.

Minden, ami inspiráló

Sziasztok!(:
Először is gyorsan elmondom, hogy Leranazzal nyitottunk egy design blogot, ami ez a blog lenne: http://leranazandangeldesign.blogspot.hu/ Kukkantsatok be, rendeljetek(:


Minden, ami inspiráló
  _____________________________________________________________________________

Még egyik nap nézegettem blogokat, askokat, hogy kit mi inspirál. És a legtöbben azt írták hogy őket egyáltalán nem szokták inspirálni az ún. 'inspiráló képek'. Nekem az a véleményem hogy szép meg minden de engem nem nagyon inspirál.
No de akkor meg mi inspirál ha nem a képek?!Szedjük csak össze..
ui.: a cikk alján van egy kis szavazás, mindenkinek várjuk a véleményét:)
  •  Idézetek
Sokan írták hogy az idézetek inspirálják őket. Össze is gyűjtöttem párat, amik megtetszettek, esetleg ti is hasznát veszitek majd, s inspirálóak lesznek számotokra.
Vélemény:  Engem elég sok idézet inspirált már egy fejléc/cikk/történet megírására. Szóval én imádok idézeteket olvasgatni, csak úgy. :)

 ,,A tetoválások közlik azt, ami kikívánkozik belőlünk. Vagy elrejtenek olyasmit, amihez másoknak semmi közük." Tamara Webber

"Nem én diktálom a divatot. Én magam vagyok a divat." Coco Chanel

,,Az éjbe fut a vonatunk. Ebbe a sűrű, sötét éjszakába, ami jó ideje uralkodik nappal is a gyűlölet városában - neve is van: Budapest." Keresztury Tibor
,,Fel tudjátok fogni, hogy a zárat a kulcs egyetlen elfordításával ki lehet nyitni? Hogy valaki valaha kitalálta ezt a rendszert? Ha engem kérdeztek, ez a világ tizenharmadik csodája."  Salla Simukka
,,Találkoztam az utcán egy nagyon szegény fiatalemberrel, aki szerelmes volt. Kalapja ócska volt, ruhája ütött-kopott, könyökén lyukas, cipőjébe befolyt a víz, lelkébe beszűrődött a csillagok ragyogása." Victor Hugo

,,Az őrültség nem más, mint ugyanazt tenni újra és újra, és várni hogy az eredmény más legyen." Albert Einstein
,,A romantika egy tánc aközött, ami van, és aminek lennie kéne." Ed c. film
,,Azt mondják, amíg élünk, remélünk, és nincs is ezzel bajom, de én a fordítottjában is hiszek. Amíg remélünk, élünk." Stephen King
 
 ,,Ne győzettessél meg a gonosztól, hanem a gonoszt jóval győzd meg." Biblia

,,A nagy viharok előtt mindig van egy pillanat, amikor eláll a szél, és minden elcsendesül." Paulo Coelho
 ,,Még a legártatlanabb dolog is pusztíthat, ha túlzásba viszik." Brandon Sanderson

,,Ha (...) az ember nem tudja, mi az, amit lát, az ugyanolyan, mintha egyáltalán semmit sem látna." Naoki Higashida


  •  Képek
A jól megszokott inspiráló képek, amik az összes design bloggal tömve vannak.
Vélemény: Van, akiket ez inspirál engem csak nagyon ritkán. Volt egy-két kép amikor nyertem egy kis ihletet fejléc készítés gyanánt, de inkább csak elnézegetem őket, hogy milyen szépek/különlegesek.

X
  Pretty pastels 🌸
 
Leah Loverich | via Tumblr
  Pink rose bouquet
  Untitled | via Tumblr
 
... | via Tumblr
Red

  • Zenék
Vélemény: Engem ezek a zenék inspiráltak a fejléc készítés iránt, íráskor és még elég sokszor. Bethany Dilliontól a Beautiful a kedvencem:3







imádom:3

Ammie:
  • Könyvek
Vélemény: Őszintén szólva, én nagyon sokszor szoktam írni magamnak történeteket, novellákat csakúgy. Engem sokszor könyvek szoktak inspirálni. Elolvasok egyet ( még ha nem is értem a könyv végére) egyszerűen beugrik egy ötlet. Például az első könyvnél Varen személyisége ihletett meg. - Ezt egyébként lehet ajánlónak is venni. :)
Például:

Kelly Creagh - Nevermore ( Soha már)


Történet:
Isobel Lanley, a pom-pom lány elborzadva veszi tudomásul, hogy Varen Nethers-szel kell megírnia az angol dolgozatát. A dolgozat leadási határideje hihetetlenül igazságtalan módon a rivális focicsapat elleni nagy mérkőzés napjára esik. A hűvös és tartózkodó, cinikus és éles nyelvű Varen már az elején tisztázza, hogy a dolgozaton kívül nem akar a lánytól semmit. Isobel azonban hamarosan kifogásokat kezd keresni, hogy Varen-nel találkozhasson, miközben egyre jobban elszakad barátaitól és az erőszakos és féltékeny barátjától. Isobel egyre mélyebbre merül Varen álomvilágába, ami a jegyzetfüzetébe írt sorokból kelt életre, egy világba, ahol Edgar Allan Poe félelmetes történetei válnak valóra.
Ahogy egyre jobban felfordul körülötte a világ, Isobel felfedezi, hogy az álmoknak és a szavaknak sokkal nagyobb az erejük, mint azt gondolta és, hogy a legijesztőbb valóság az, amit az elme annak hisz. Képes lesz megmenteni Varent az Őrülettől, ami fogva tartja őt vagy mindkettőjüket felemésztik Varen rémálmainak árnyai?
Vélemény: Ugyan már említettem, de nem baj, itt Varen személyisége ihletett meg. A sötét, ámbár a lelke mélyén kedves fiú nemegyszer segített novellaírásban.

Cassandra Clare - A végzet ereklyéi


A történet egy bizonyos urban fantasy, vagyis a mi világunkban titkosan léteznek a természetfeletti lények. Ezeket a lényeket a könyvekben előszeretettel nevezik Alvilágiaknak (Downworlders), ők a vámpírok (démon energiával fertőzött emberek), a vérfarkasok (szintén démon energiával fertőzött emberek), a tündérek (az angyalok és a démonok gyermekei) és a boszorkánymesterek (az emberek és a démonok gyermekei. Felettük álnak a nephilimek, azaz az Árnyvadászok. A nephilimek legendája szerint az első Árnyvadász egy Jonatan Shadowhunter nevű ezer évvel ezelőtt élt ember volt. Mikor a világot démonok rohanták le, Jonathan Shadowhunter egy boszorkány mester segítségével előidézte Raziel angyalt, ki nephilimet csinált néhány kiválasztott emberből. Az angyal három bűvös tárgyat hagyott az Árnyvadászokra: a Végzet Kelyhét, a Végzet Kardját és a Végzet Tükrét. A sorozat kötetei:
  • Csontváros (City of Bones)
  • Hamuváros (City of Ashes)
  • Üvegváros (City of Glass)
  • Bukott angyalok városa (City of Fallen Angels)
  • Elveszett lelkek városa (City of Lost Souls)
  • Mennyei tűz városa (City of Heavenly Fire)
Vélemény: Néhányan meg fognak lepődni, de itt Alec és Magnus, az árnyvadászfiú és a boszorkánymester kapcsolata ihletett meg jó néhányszor. Többet nem is szeretnék írni róluk, mert aki esetleg még nem olvasta, az előtt nem szeretném "lelőni a poént" :) Aki meg már olvasta, az talán megérti, hogy miért annyira az egyik kedvenc párosom.


Veronica Roth - A beavatott- triológia

Vélemény: Minden egyes percét imádtam, mikor olvastam. Ez a könyv nagyon "beindította a fantáziámat". Rengeteg ötletem támadt már az első rész elolvasása után. Tris - a főszereplő lány - személyisége és cselekedetei  nagyban hozzájárultak a mostani blogom vezetéséhez. Különös, nem? Egy prostiról szóló történetnek mi köze van a harchoz? Furcsa, mert tényleg ez a könyv ihlette meg.

  • Filmek
Vélemény.  A másik dolog, ami nagyon sokszor ad ihletet, azok a filmek. Már mondtam, talán ajánlónak is lehet venni, de szerintem lesznek, akik tudnak belőle ihletet meríteni - akárcsak én.

A beavatott és A lázadó


Vélemény: A lázadót ---Ashley--- -vel néztem a moziban, majd annyira megtetszett neki, hogy később is megnéztük együtt. Például innen származik az egyik blogötlete, amit majd Laine N.-nel fog írni szeptember környékén. És találjátok ki kik lesznek a főszereplők...:)

A végzet ereklyéi - Csontváros

Szerencsére a film fent van, de magyarul nem ajánlom, csak azoknak, akik abszolút nem tudnak angolul. A szinkron rendkívül pocsék, így aki teheti, nézze meg angolul: milliószor jobb.
Itt a film, de mondom, inkább angolul nézzétek meg:

Vélemény:  Itt leginkább Jace fogott meg - mármint a filmben - mert Jamie rendkívül jól játssza a szerepét. Nem is egy novellám inspirálója.
Ahol a szivárvány véget ér ( Love, Rosie)
Vélemény:  Egy rendkívül jó film, én imádtam. Ez a film is hozzájárult a mostani blogom megalkotásához egyébként.

 Nos, ennyit tudtunk összeszedni, reméljük tetszett nektek. Viszont még mielőtt elmennétek gyorsan szavazzatok, hogy titeket mi/mik inspirálnak a legjobban. Ez nagyon fontos, hogy tudjuk miből hozzunk többet, illetve kevesebbet.
Itt tudtok szavazni:

!!Szavazás ITT!!



Reméljük tetszett nektek ez a cikk, és hasznotokat leltétek benne! 

xx ABD girls

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése