2015. jún. 9.

Elkészült rendelések

Sziasztok!

Készen lettem a rendeléseimmel, amivel nagyon lassan haladtam. Sohasem fordult elő és többet nem is fog. Mint már említettem, a fejlécnél újra aktív vagyok. A blogot mostanában nagyon elhanyagoltuk, viszont most rendeztem mindent: a cserék kint vannak, a kritikákat hamarosan megírom. Csak türelmet kérünk! A versenyre pedig jelentkezzetek bátran! Nyugodtan,  legalább kipróbáljátok magatokat és lehetséges, hogy az aki most azt hiszi magáról pocsék szerkesztő, lehet hogy megnyeri. Nehogy azért ne jelentkezzetek, mert féltek tőlünk, hogy esetleg lealázunk ( Jézus Isten, dehogyis!) vagy nem mondunk túl sok jót a munkátokról, ugyanis ez sosem fog előfordulni, csak tanácsokat és bátorító szavakat fogtok hallani!




direkt felirat nélkül kérték
a lány megelégedett a pixelessel is:/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése